Continental Viking contact 5 vs Nokian Hakkapelita R

Anbefalte innlegg

Noen som har noen formening om hvem av disse som er best for vinterføret i Oslo? De er nogenlunde ganske like i pris, ihvertfall de fra de stedene jeg har spurt om pris fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i og med at du bor i oslo ville jeg lest dekk tester på hvilket dekk som er best på bar asfalt

ellers er vell begge dekk veldig bra snø og is

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med begge dekkene egentlig.. Hakkapelitta R bruker jeg selv og CVC5 selger jeg mye av jobb og bare storfornøyde kunder når det gjelder det dekket der. Har vunnet mye tester grunnet en ny gummiblanding som egentlig forbedrer dekket på alle måter. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke du blir skuffet med noen av de. Jeg har kjørt Hakka R og skal ha det igjen men har CVC5 på firmabilen og tror muligens de er litt bedre på våt/bar vei.

 

Hvilken dimensjon går du for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen forslag om dekk og str til en A6 , 2.0 TDI 2006 modell ?

17" eller 18" ?

Og dim ellers?

 

Kjører Vestfold/Grenland men ikke E18... : klø :

 

Og.. pris?

Hvor handler vi disse dekkene billigst ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke du blir skuffet med noen av de. Jeg har kjørt Hakka R og skal ha det igjen men har CVC5 på firmabilen og tror muligens de er litt bedre på våt/bar vei.

 

Hvilken dimensjon går du for?

 

Jeg kommer til å gå for 245/40-18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.