#1 Skrevet Oktober 1, 2009 Lurer på om kjede og Glideskinnene skal byttes på disse motorene. Det er snakk om en Passat STV 2.8VR6 91 Mod.Snakket med en på Møller og han mente at kjede og Glideskinner aldri behøvde å byttes???. Har fått en raslelyd i motoren og det høres ut som om lyden kommer fra registeret. Hvor får jeg evt kjøpt disse delene for en vettu pris: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2009 Desse bør byttest, er slitasje på gliderene og kjedene. germanautoparts.com har delene du trenger til en grei pris i forhold til møller:) Nettopp byttet på min VR6 og der var gliderene slitt spor i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2009 regna med at dette burde byttes for Glideskinnene er vel i plast originalt. Vet du sånn ca levetid på kjede og glidere i km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2009 Hvis han på møller mener ar disse ikke må byttes kan han få bilder av meg som sier det motsatte. Disse må byttes ja, rasler det er nok på tiden å åpne denne. Min hadde gått over 200.000 og så sånn ut http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=82103&d=1198619363 Jeg kjøpt ferdig pakke hos pap-parts.com med verktøy og paknings stoff (crap). Kjempe fint få med alt man trengte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2009 Lurer på om kjede og Glideskinnene skal byttes på disse motorene. Det er snakk om en Passat STV 2.8VR6 91 Mod.Snakket med en på Møller og han mente at kjede og Glideskinner aldri behøvde å byttes???. Har fått en raslelyd i motoren og det høres ut som om lyden kommer fra registeret. Hvor får jeg evt kjøpt disse delene for en vettu pris: vinke : Bytt skinnene dine og ta med de oppbrukte til han på møller og vis han hva som ikke bør byttes. Men om han sier dette er ikke noe som skal byttes så dekker vell møller kostnaden på å bytte dette? siden det ikke skal byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...