Lufttrykk på 185/45-15 på 15x7" felg?

Anbefalte innlegg

Skal sette noen dekk på 15x7 ATS felger som skal på en Lupo. Dette er en 1.0L og uten servo. Tenkte i kant med 165/45-15, men blir det for lite? Den er ganske så senket nå og har ikke planer med å heise den for å sei det sånn.. Hehe.. :)

 

EDIT: SE NEDERSTE POST!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for 185/45 eller evnt 195/45 (hvis du vil ha noen annet enn Nankang) 165/45 blir latterlig smalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir det... Kanskje 185 ville vært det smarteste da med tanke på at det ikke er servo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

185x45x15 ville eg brukt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt 185/45-15 dekk til Lupoen. Neste spørsmål er, hvor mye trykk skal det være i dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.7 en plass ville jeg hatt på de.. mine 195/40 kjører jeg 2.7-2.8 på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165/45 går greit det, haddet det på min lupo med 8" felg.. men blir for mye luft i hjulbuene.. minste dimmen jeg ville gått for er 195/45 =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåser litt liv i denne igjen jeg, da jeg har fått et tilbud på et sett brukte TH-line i 7x15". Nå står det Yokohama R dekk i 195/55 på de, med god ballongform på dekksidene. Blir nok ikke rare forskjellen med 185 dekk, men går det greit med 165/45 på 7" felg? Hjula skal på en Lupo 3L uten servo, så at det er smalt og lavt gjør ikke noe for min del, bilen blir skrudd ned til det er lavt nok uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.