Anbefalte innlegg

noen forslag på hvor jeg kan kjøpe motorfester til en a4 b6? Møller må bestille, er tysklandsvare så tar 1 uke:( Det ene festet må ha ryki fordi rister som f.... i karosseriet ved pådrag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk opphengslageret på mellomakselen :o Hvis det er gåen rister det noe helt vanvittig bare du kommer opp i 20 km/t.

MEN; hvis et av motorfestene er gåen, så kan jo en "lynløsning" være å lage motorfeste av hockeypucker : vinke : et godt alternativ hvis du er i nøden, å ikke har tid å vente en uke :)

imens; sjekk med hellanor, mekonomen o.l.

..synes det er rart at motorfestet skal være grunnen til at det rister så mye ved pådrag. prøvd å ta løs med panseret åpent, slik at du ser på motoren om den beveger seg mye (utover det vanlige)? tar du et godt tak i motoren å drar den til de forskjellige sidene så skal du også klare å se om det er ekstra mye slakk i et av festene.

lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar har nok dette. De hadde til min (b5) på lager iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde desverre ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, da ville jeg sjekket med Hellanor og Mekonomen, evt en lokal hugger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.