#1 Skrevet Oktober 1, 2009 noen forslag på hvor jeg kan kjøpe motorfester til en a4 b6? Møller må bestille, er tysklandsvare så tar 1 uke:( Det ene festet må ha ryki fordi rister som f.... i karosseriet ved pådrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2009 sjekk opphengslageret på mellomakselen Hvis det er gåen rister det noe helt vanvittig bare du kommer opp i 20 km/t. MEN; hvis et av motorfestene er gåen, så kan jo en "lynløsning" være å lage motorfeste av hockeypucker et godt alternativ hvis du er i nøden, å ikke har tid å vente en uke imens; sjekk med hellanor, mekonomen o.l. ..synes det er rart at motorfestet skal være grunnen til at det rister så mye ved pådrag. prøvd å ta løs med panseret åpent, slik at du ser på motoren om den beveger seg mye (utover det vanlige)? tar du et godt tak i motoren å drar den til de forskjellige sidene så skal du også klare å se om det er ekstra mye slakk i et av festene. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2009 Autospar har nok dette. De hadde til min (b5) på lager iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2009 De hadde desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2009 Okay, da ville jeg sjekket med Hellanor og Mekonomen, evt en lokal hugger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...