#1 Skrevet Oktober 1, 2009 Har en aby motor som ikke oppfører seg helt som den skal... Under pådrag hender det av og til at den kutter momentant og rykker veldig når turbotrykket overstiger 0.5 bar... når dette skjer må tenninga av og på før bilen funker som den skal igjen, helt til neste gang feilen oppstår, ingen fast rutine på når det skjer... motoren er orginal bortsett fra en 280 chip. lader 1.2 bar max på måleren... Har ikke lest ut feillager enda, men om noen har en anelse om hva det kan vere så kom gjerne med innspill.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2009 Coiler feks som fusker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2009 Tviler på coil siden den virker da tenningen slås av/på. Men sjekk den lille sorte "klokka" som står på torpedoveggen der.. Går en vacuumslange inn der, som da går videre inn til hjernen.. Det hender seg at denne spretter av, og da vill du få feil med mye rart Da min hoppet av, fikk jeg akkurat samme symtomene som det du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 Feilen var defekt n75 ventil... alt var ok ette jeg byttet denne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...