#1 Skrevet Oktober 1, 2009 Helt plutselig da jeg var ute å kjørte i går begynte bilen og riste noe sinnsykt. når jeg skal gå gass rister bilen no helt sinnsykt. Men lå jeg jevnt på 3000 omdreininger (ca 90 i 4 gir) så gikk det ann å kjøre hjem iallefall. Nå virker det som om bilen går ujevnt på tomgang også. Noen forslag???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2009 er den chippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2009 Høres ut som den ikke går på alle sylindre. Sikkert en coil som er røket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2009 Holder en knapp på en coil ja, kjør diagnose du Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2009 Akkurat samme problem som jeg fikk på far min sin 1.8T b7.. Coil nummer to som hadde tatt kvelden der ja.. Holder seg stabil så lenge man ikek rikker gassfoten, men hopper som en gris med en gang man gjør det.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2009 Den er chippet ja. Takk for tips:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2009 Tipper coilen din heter 06B905115R og koster rundt om 600kr, så er ikke så gale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2009 Coilene er jo forbruksvare på 1,8T. Heldigvis ikke så dyrt å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2009 Coil er et hot tips, men kan like gjerne være tennings modul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2009 Coil nesten garantert. Hvis bilen er under 5år får du ny fra Møller uten kostnad. Hvis den er eldre koster de 150kr fra Autohausaz.com, evt 400-500kr fra Meca, Møller, etc. Husk at vi får god rabatt hos Meca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2009 Hadde samme problemet med min nå i sommer. Lyser lampen for motorelektronikk? Det gjorde den iallefall hos meg. 2 av coilene mine var ødelagt så byttet alle sammen og har ikke hatt noen problem med dette nå etterpå Tror det kostet meg ca 500kr pr. coil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2009 Eller lampen for avgassystemet? Det gjorde den hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke noen varsellamper som funker. Prøver å koble til hidden etterpå å se om den finner ut av det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...