#1 Skrevet Oktober 2, 2009 Fikk et problem med rs2'en min i går. Bilen sto å gikk på tomgang mens jeg tok på et strips på en turbotrykksmåler (uvesentlig) og plutselig begynte bilen å gå på 4 sylindre. Standar feil er jo coil, men fikk lånt meg ei coilrekke fra en s4/s6 og problemet var der fortsatt. Har sjekket og har ikke tenning på syl. 4. Prøvde å bytte om ledningene på coilene/tenningsmodulen men var fortsatt 0 tennning på syl 4! Har også prøvd å bytta om på pluggene og de er i orden. hva kan dette ha seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2009 har du byttet selve tenningsmodulene? har en tendens til og ryke disse etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2009 Tror jeg må prøve å bytte disse! Har ikke gjort det! Passer disse fra feks s4/s6 og eller? Og er det vanlig at kun 1 syl ikke har tenning når disse er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2009 Hva sier vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2009 du kan prøve og bytte om på de tenningsmodulene du har ,. De har jo 6 utganger . du bruker 5 ,. Og det er de samme som sitter på s4/s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2009 Hadde vagcom på den tordag! Sa kom det bare den standar sensoren som alltid kommer opp! Men vet ikke om han leita på rett plass? Coil feks. Kommer vel ikke opp på en så gammel bil? Er det ikke bare en inn/ut på hver side av modulene? Eller er dette noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2009 pass på att du plugger stikka i riktig tenningsmodul, eller så blir det bare tull, lurt å merke disse hehe (er bare inn og ut på disse) kommer nok ikke opp på VagCom dette siden er så gammelt, og de kan gå en og en, eller flere samtidig, alt etter hva som skjer inni tenningsmodulen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...