#1 Skrevet Oktober 2, 2009 (endret) Hei ! Har gått til innkjøp av en 92 Golf III GTI 8V (Første utgave av Mk3 GTI). Når den passerer 4000 rpm så mister den all kraft/drag, det er akkurat som den bremser farten hvis jeg fortsetter å trø pedalen lengre inn. Bilen sviver helt fint uten fjusk før 4000 rpm og på tomgang. Noen som kan svare meg på hva dette kan være ? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2009 Samme symptomer som på min, bytta lambda og plugger så gikk den fint igjen nytt bensinfilter hadde sikkert ikke skadet om det er lenge siden det ble skifta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2009 (endret) Okay. Takk for svar . Da får jeg prøve å skifte plugger i første omgang i morgen, så får vi se om det endrer seg noe !!!! Tror det er en stund siden bensinfilteret er skifta ja, hvis det er skifta i det hele tatt.. Har så godt som alle kvitteringer fra historikken på bilen fra den var ny frem til i dag, som fulgte med når jeg kjøpte den, å der kan jeg ikke finne at bensinfilteret er skiftet noen gang. Skiftet forresten kjølveske på bilen i dag, siden vi begynner å gå mot kjøligere tider nå. Den kjøleveska jeg tappte av så ut som rustvann med groms i ...NO GUDD ....Så det var nok på tide at den også ble skiftet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2009 Det ble ikke til at jeg fikk skiftet plugger alikevel i dag, men jeg fikk snakkt me en kollega på Møller, å han sa at det var stor sansynlighet for at feilen var defekt omdriningsføler som var problemet !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...