#1 Skrevet Oktober 3, 2009 Det høye bremselyset bak på A6'en (2006 Avant) har sluttet å fungere. Skjedde en gang før også men da begynte det å fungere etter jeg slo bakluka lettere hard igjen så jeg antar det kan være en løs kontakt. Regner med at jeg må av med kledningen innvendig så vet noen hvordan denne er festet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2009 Sitter bremselyset i bakluka eller lyktene i bakskjermene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2009 Bremselyset sitter i selve luka. Etter som jeg husker må du ikke av me bekledningen innvendig. På disse bilene er det ekstra bremselyset skrudd fra utsiden. Skruene sitter bak 2 små deksel (kvadratiske firkanter i hver ende av bremselyset). Disse vipper du ut med et lite skrujern, så skrur du deretter ut de 2 skruene lyset er skrudd med. Bare husk å vær litt forsiktig når du skal vippe ut bremselyset, så du ikke knekker det Når du har fått ut lyset skal du lett komme til ledningen\stikke til bremselyset. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2009 Har akkurat skiftet dette bremselyset selv. Og her må man ut med lampa for og komme til kontakten. Denne er ikke skrudd men må skyves på plastikklips innvendig. Disse skyves til siden og da løsner lampa. og kan taes ut. Var litt knotete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...