slange som er koblet inn på nippel på motoren er gått i stykker

Anbefalte innlegg

Hei,har seg sånn at slangen som er koble på en nippel på motoren/cylindrene

er helt morken,så i dag gikk den i stykker.

Så motorlampa begynte å lyse,regner med at det er grunnlaget for at lampa lyser?.

Er det skadelig for bilen å bli kjørt,ettersom slangen er ødelagt?

Tenker jeg skal få levert den inn på mekonomen,men noen som vet om de har diagnose utstyr

til og få sletta feilkoden på motorlampa etter det er blitt skifta?,eller må man på

Møller bil og ut med flere tusen kroner for å få sletta feilkoden?,regner med at den ikke

bare forsvinner etter delen er blitt bytta?..

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken slange, bensin, vann, oljeånding, vakuum........har litt å si for hvor skadelig det er å kjøre med hull.

Noen feilkoder stopper varsel i dashbordet når feilen er reparert, så det er ikke godt å si om du må få den slettet eller ikke i dette tilfellet. Det koster 3-400 å få slettet koder hos Møller, Hvis folk utifra profilen uten bosted klarer å gjette hvor du bor, så er du kanskje så heldig at et klubbmedlem i nærheten av deg med vag-com kan hjelpe deg med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei det er slangen som går innpå toppen av cylindra,så regner med at det er en vakuumslange,fikk kappa av litt av slangen,og satt den inn på plass igjen,men lampa lyser fortsatt..Ser at det varmebelegget utpå slangen er ganske så slitt,så

jeg tenker at jeg skal levere den inn på ett verksted,for det er så sinnsykt trangt å få på slangeklemma på

ene siden.Var på torshov i stad,og fikk itak en slange,men den jeg fikk var for stor,og det var dessuten bare en bensinslange

som var litt ekstra tykk,var ikke noe belegg som tåler varme.

Så jeg vil ha det 100%,så da tar jeg å leverer den på verksted.

Men er det noen som vet om mekonomen evt. har noe vag-com utstyr?,

for er ett mekonomen verksted i nærheten av meg som jeg har brukt en del,

som jeg er fornøyd med.

så tenker å levere det inn der.

Men det er vell ikke noe stress å egentlig kjøre med bila mi nå?,har jo egentlig

fiksa det som er feil,bare at lampa lyser fortsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.