#1 Skrevet Oktober 3, 2009 Hei! Jeg har noen tredelte TH-lines jeg vil polere opp i vinter, og i den forbindelse har jeg noen spørsmål: flau : Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å handle inn det AutoGlym har av produkter, men så fortalte noen meg at i enkelte rengjørings/poleringsmidler finnes det noen stoff som ikke er bra for limet som ligger i spalten mellom delene: eek : Første spørsmål: stemmer dette!? Andre spørsmål: hva vil dere anbefale av vaskemidler og poleringsmidler, og hvilket "verktøy" ville dere brukt? Ja, jeg har brukt søkefunksjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2009 Første spm: Aner ikke, men det har jeg aldri hørt om. Andre spm: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4131-rask-detailing-av-vinterfelger/ Det finnes utrolig mye bra og rart derute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg bruker Bilberry på mine BBS. De skal fungere bra på delte felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...