#1 Skrevet Oktober 3, 2009 hei er det noen som har ein oppskrift på å overhale g-lader. jeg har kjøpt komplett overhalingskit.. litt teit hvis æg sette noe feil i laderen og heile driten går til helvette. derfor vil jeg lære det og kunne klare og gjøre det flere ganger i framtiden også..anyone: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2009 hei er det noen som har ein oppskrift på å overhale g-lader. jeg har kjøpt komplett overhalingskit.. litt teit hvis æg sette noe feil i laderen og heile driten går til helvette. derfor vil jeg lære det og kunne klare og gjøre det flere ganger i framtiden også..anyone: klø : Har ikke gjort dette selv, men har demontert og montert sammen igjen en som var havarert, og det er grei skruing som en fint klarer selv, om en ikke har 10 tommeltotter. Prøvde ikke å ta ut lagerene og simmeringene, men inbiller meg at her er det en stor fordel med en hyd.presse alà Biltema sin. Bare vær nøye når du demontere og ta deg tid så går nok det fint. Hvor handlet du overhalings kitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2009 jeg handlet av ein tysker på ebay helt orginaltkit vistnokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2009 har du bilder av det? Jeg bruker ikke presse til lagerene. Enkelte av lagerne kan ta skade av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2009 har du bilder av det? Jeg bruker ikke presse til lagerene. Enkelte av lagerne kan ta skade av det Hva anbefaler du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2009 har du bilder av det? Jeg bruker ikke presse til lagerene. Enkelte av lagerne kan ta skade av det jeg har desverre ikkje bilde...alt i settet er fag med c3 kvalitet.. hva bruker du til å presse i lagrene....bruker du dor eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...