#1 Skrevet Januar 9, 2005 er det noen som har funnet senkesett til den nye typen? har fått i oppgave å finne det... så på ei side at KW har laget senkesett til "racing" caddyene, men finner ingen ting på KW sine sider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2005 er det ikke blafjærer på den bak?? foran så mener jeg att 2ran demperne passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2005 vet det er likt touran foran, og bladfjærer bak.. det som er litt drit er at det sannsynlig vis ikke er plass nok rundt bakaksling til å snu den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2005 jau, kan jo eventuelt sende en mail til Kw og høre da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2005 er det noen som har funnet senkesett til den nye typen? har fått i oppgave å finne det... så på ei side at KW har laget senkesett til "racing" caddyene, men finner ingen ting på KW sine sider.. Bullock-style har iallefall til den gamle utgaven. FK-Automotive har også til den gamle, men ikke på hjemmesiden sin (iallefall hva jeg kunne se i farten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2005 Og SAT-Autosport (http://www.sat-autosport.de) har flere forskjellige utgaver. Du kan velge om du bare vil ha fjærer foran, komplette fjærbein eller Gewinde fra KW eller H&R. Bak kan du velge mellom omsmidde bladfjærer (som hos Bullock) eller endra oppheng i bakkant og brakett for å feste akselen oppå bladfjæra. Dette ga +/- 20 cm senking på min ex-Caddy 9KVF (og ca 100 kg effektiv nyttelast før demperne bånna). Det er med andre ord helt slutt på å kjøre inn en Europall med Leca da.... Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2005 har handlet senk til gamle typen selv av bullock.. takker for info andreas... skal videre bringe beskjeden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...