Anbefalte innlegg

er det noen som har funnet senkesett til den nye typen? har fått i oppgave å finne det... så på ei side at KW har laget senkesett til "racing" caddyene, men finner ingen ting på KW sine sider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke blafjærer på den bak?? foran så mener jeg att 2ran demperne passer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet det er likt touran foran, og bladfjærer bak.. det som er litt drit er at det sannsynlig vis ikke er plass nok rundt bakaksling til å snu den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau, kan jo eventuelt sende en mail til Kw og høre da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har funnet senkesett til den nye typen? har fått i oppgave å finne det... så på ei side at KW har laget senkesett til "racing" caddyene, men finner ingen ting på KW sine sider..

 

Bullock-style har iallefall til den gamle utgaven.

FK-Automotive har også til den gamle, men ikke på hjemmesiden sin (iallefall hva jeg kunne se i farten).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og SAT-Autosport (http://www.sat-autosport.de) har flere forskjellige utgaver. Du kan velge om du bare vil ha fjærer foran, komplette fjærbein eller Gewinde fra KW eller H&R. Bak kan du velge mellom omsmidde bladfjærer (som hos Bullock) eller endra oppheng i bakkant og brakett for å feste akselen oppå bladfjæra. Dette ga +/- 20 cm senking på min ex-Caddy 9KVF (og ca 100 kg effektiv nyttelast før demperne bånna). Det er med andre ord helt slutt på å kjøre inn en Europall med Leca da....;)

 

Hilsen Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har handlet senk til gamle typen selv av bullock..

 

takker for info andreas... skal videre bringe beskjeden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.