#1 Skrevet Oktober 4, 2009 Hei Er det noen som vet hvem som selger powerflex/superflex foringer til Audi Coupe Quattro? Skulle hatt et komplett sett. Tror det er pressa bærearmer forran (Støpt har vel ikke "lepper" i ytterkantene og er vel heller ikke delt 2 delt på en måte?) Har sett en powerflex side, men jeg skjønte ikke hva jeg skulle ha. hehe. Noen som kan hjelpe? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2009 De fleste skaffer det, fikk minne fra turbofun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2009 jeg kjøpte hos face motorsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg har å kjøpt fra face motorsport.... typ85 cq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg har å kjøpt fra face motorsport.... typ85 cq http://www.facemotorsport.no/index.php?lev0=3&lev1=14&lev2=19&navn=Powerflex+Foringer&navn2=Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis jeg bestiller komplett fra face... får jeg alle foringene til drivverket da? eller bare ved hvert hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis jeg bestiller komplett fra face... får jeg alle foringene til drivverket da? eller bare ved hvert hjul? Jeg bestillte komplett sett, da fikk jeg til bærearmer,diff og stabstag. Dvs du får til alle 4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2009 Ok, får man polyforing av noe slag til mellomakselen og et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...