#26 Skrevet Oktober 30, 2009 Eg og må passere denne gangen dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg er syk:( vi kan utsette det til neste helg hvis ikke dere vil møtes likevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 30, 2009 vil helst slippe H1N2 så det går nok sikkert bra god bedring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 31, 2009 Ja, en annen helg er bra. Jeg var ikke hjemme ifra jobb før kl 02 i natt. På veien hjem fikk jeg meg også en giro ifra statens innkrevingssentral og 2 prikker, så nå er jeg med i dalmertinergjengen sammen med elisabeth:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 31, 2009 kjipern vet åssn det føles =/ 3 prikker her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 1, 2009 Ole.. Sivil bil som målte deg da eller? Mye ble du målt til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 1, 2009 Jepp, en sort passat:) Målte meg i 60 sonen i Eidsvåg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...