#26 Skrevet Oktober 7, 2009 Tviler ikke. Bytter vi dag så har vi lys: eek : Ja, virker sånn. Håpløst. Du får spionere litt og se om de er lys alle andre kvelder enn tirsdag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 7, 2009 Hvem er det som styrer lyset der? Er det Rieber sin parkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 9, 2009 Hvem er det som styrer lyset der? Er det Rieber sin parkering? Tror det er heidenreich sin parkering er ikke sikker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 9, 2009 Hvem er det som styrer lyset der? Gudene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 9, 2009 Har kjørt forbi noen andre dager der nå, lyset har vært av da også.. har vi ikke en elektriker i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 9, 2009 Når er neste treff? Har detti helt ut med datoer å slikt Kanskje jeg er hjemme når det serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 9, 2009 Tirsdag den 20, etter kalenderen min! Da er jeg i stockholm med jobben for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 9, 2009 Hum-hum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...