Mercedes felger på min A4?

Anbefalte innlegg

Skjønner Mariusmann.. Det er jo isåfall litt dritt, for da må jeg jo få tak i 225/45 istedet da. Forbanna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..jeg kan iallefall si at felga satt perfekt på bilen! :D (etter mitt syn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er spørsmålet mitt Tore: Skal du selge BBS CH felgene dine?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa..ikke enda iaf. De skrudde felga ska jeg jo bruke som vinterfelger, men hvs jeg får tak i noe tøft til sommers så er det mulig CH-felga ryker ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det sentreringsringer som passer her? 80,1-57,1 må ringene være da, og som dere ser er det rett vinkel der en evt. ring skal festes.

Normalt er det vel 45 grader, slik som på spacerplatene som fulgte med felgene er(se bilde nr.2). Spacerplatene er forøvrig 66,6 men jeg skulle optimalt sett ha sluppet å bruke dem, for da stikker felga litt for langt ut.

 

IMG_9853.jpg

 

IMG_9854.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noe ekspert Toremann. Men vinterdekk pleier vel å være litt stivere i gummien, så det kan kanskje bli et helvete å få de på.

 

vinterdekk er vel ikke stivere med mindre vi snakker om piggdekk. et piggfritt vinterdekk er endel mykere enn vanlige sommerdekk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah! Sånt liker jeg å høre!

Har aldri stolt helt på han derre Kristensen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.