#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Dere som har denne motoren. Har dere den orange plast hylsen på peile pinnen til olja? Eller er det en annen type peilepinne? I følge akte er det en peile pinne uten denne hylsen. Har en mistanke om at det er for mye olje på motoren siden jeg har den orange hylsen på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2009 Skal være orange hylse ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2009 Ja, fikk ny komplett peile pinne fra forhandler, og den hylsen skal være der...Må vel bare bytte ventiltettinger og se om olje røyken på tomgang forsvinner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2009 Hva slags olje bruker du på motoren? Gikk for sikkerhets skyld ut å sjekket hvordan det så ut, den hylsa sitter ikke på peilepinnen, men på røret peilepinnen står i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2009 5-40 helsyntetisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2009 Ok, jeg bruker 10W-40 delsyntetisk. Har aldri vært plaget med oljeforbruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...