#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Har da vært så uheldig å kjøre på et dekk av alle ting, som lå henslengt i vegbanen på E6. Har en brukt orginalfanger på hånd, men den er feil farge og må lakkeres. Er snakk om å bytte farge fra lavagrå til delfingrå ( LX7Z/F5 ) Noen som driver med lakkering her, eller har kontakter som lakkerer til en god pris, med bra resultat? (Send gjerne PM) Hvilket prisnivå vil det evt. ligge på for lakkering av en frontfanger? Den er ferdig demontert, og tatt av grill, deksler osv. (Kvittering eller ei (jeg mister som oftest kvitteringen uansett )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2009 Alti billoppretting lillestrøm: 63813535 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2009 Du har jo Mehren som holder til ved Gardermoen Park, link: http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/mehren_karosseri/1985313060.htm Han tar "kun cash";) og lakkerte frontfanger og bakfanger for meg i fjor og jeg ble veldig fornøyd. Mine fettere og bror har brukt han tidligere og kommer til å bruke han ved behov... Stikk innom han og spør om en hyggelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2009 Ah, det ligger jo bare noen kilometer unna jobben det Skal høre der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...