g60fram buer-bak. overgangen ?

Anbefalte innlegg

Hei!

vurderer breddere og skjørt fra TM.Tuning.

hvordan gjør man det med den "glippen som blir med å bruke fram breddere bake ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du bruke frembreddere bak? Har jo ganske mye du kan justere på de bak, ved montering, om det er bredden du mangler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du kjøpe 2 bakbreddere, kutte av den delen som man fester inni skjørtet på disse, samt litt av buen på skjermbredderen og så plastsveise denne delen på frembredderne som du har kappet av en tilsvarende bit på. Så pusser du og flytesparkler til du er fornøyd, og deretter sprayer du på "teksturspray" og lakkerer de - dette er da hvis du ikke skal ha breddere og skjørt uten tekstur og lakkerte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du bruke frembreddere bak? Har jo ganske mye du kan justere på de bak, ved montering, om det er bredden du mangler?

 

fordi det er UMULIG og oppdriver komplett g60 kit...

 

MADS: Tenkte meg det, mye penger altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mer enn et par år siden jeg kjøpte komplett hos Møller. Komplett med skjørt og monteringssett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte nytt nå for noen mnd siden på møller .. fikk til å med tak i smale lister til dørene i samme stil som g60 bredderne..

har du sjekket opp på møller nå i det siste ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller selger men koste flesk .volkswarenvarehus selger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.