#1 Skrevet Januar 9, 2005 Hei! Jeg heter Bjørnar og kommer fra Raufoss. ( som ligger på riktige sia! ) Kjører for tiden en Audi 90, men er dessverre nødt til å selge den. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17144 Kommer nok tilbake med noe annet moro om ikke så alt for lenge. Har hatt en golf gti før, men er først og fremst frelst av audi med 5'er og quattro! Kan ikke se at jeg er lagt til i noe lokallag. Jeg vet ikke hvem som styrer med det, men hadde satt pris på om jeg ble lagt under 'Mjøsa' - Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2005 Velkommen i klubben og på forumet, Bjørnar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2005 Velkommen i klubben og lokallaget (selv om du er fra gærne sia ) Det er vel nærmere Mjøsa enn Hadeland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2005 Velkommen, fet bil du hadde da.... Bra det kommer flere og flere folk fra denne sia da ...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2005 Takk skal dere ha! A. Lunde: Definitivt nærmest Mjøsa ja. Er bare ei mil unna Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2005 velkomen i klubben, jo flere jo bedre, audin din var foresten pen, synd du må selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2005 Hei! Jeg heter Bjørnar og kommer fra Raufoss. ( som ligger på riktige sia! ) Kjører for tiden en Audi 90, men er dessverre nødt til å selge den. Kjøpte du denne på Kirkeby på Gjøvik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2005 Kjøpte du denne på Kirkeby på Gjøvik ? Jeg har kjøpt den på Gjøvik ja. Vet ikke hvor Kirkeby er jeg, men kjøpte den borte ved Sulland Bil. Tom Rune het vel forrige eier tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2005 Jeg har kjøpt den på Gjøvik ja. Vet ikke hvor Kirkeby er jeg, men kjøpte den borte ved Sulland Bil. Tom Rune het vel forrige eier tror jeg.. Tom Rune Hansen ja. Syns det ligna på gamlebilen hans ja Men selge den alt nå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2005 Tom Rune Hansen ja. Syns det ligna på gamlebilen hans ja Men selge den alt nå da ? Ja, det stemmer! Må desverre selge den nå ja...lommeboka skriker litt Men kommer sterkt tilbake med Audi (med quattro) så fort det lar seg gjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2005 Ja, det stemmer! Må desverre selge den nå ja...lommeboka skriker litt Men kommer sterkt tilbake med Audi (med quattro) så fort det lar seg gjøre! Quattro er et must ja - det er helt rått hvordan det tar seg frem på vinterføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2005 velkommen...... bra det er fleire fra Gjøvik her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2005 velkommen...... bra det er fleire fra Gjøvik her... Takker! Det må være deg jeg kjørte hjem fra Raufoss en lørdagskveld i fjor høst? Fikk prøve a3'en din etterpå og greier. Det var moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2005 Takker! Det må være deg jeg kjørte hjem fra Raufoss en lørdagskveld i fjor høst? Fikk prøve a3'en din etterpå og greier. Det var moro Hehe.. Stemmer nok det.. Når nye motoren blir ferdig, så blir det nok berre eg som får køyre den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2005 Takk skal dere ha! A. Lunde: Definitivt nærmest Mjøsa ja. Er bare ei mil unna Gjøvik. Ja, men da er det jo greit. Bare å ta seg en tur på neste lokallagsmøte så er du medlem av Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 17, 2005 Hei! Jeg heter Bjørnar og kommer fra Raufoss. ( som ligger på riktige sia! ) Kjører for tiden en Audi 90, men er dessverre nødt til å selge den. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17144 Kommer nok tilbake med noe annet moro om ikke så alt for lenge. Har hatt en golf gti før, men er først og fremst frelst av audi med 5'er og quattro! Kan ikke se at jeg er lagt til i noe lokallag. Jeg vet ikke hvem som styrer med det, men hadde satt pris på om jeg ble lagt under 'Mjøsa' - Bjørnar Jeg har nå sendt mail og skal få deg lagt til under Mjøsa Lokallag.. Velkommen så mye til oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 17, 2005 Velkommen skal du være!! Veldig gøy at det dukker opp folk hele tiden og sier de vil "inn" i Mjøsa lokallag.. flott flott!! Neste samling er da på kafen på rudshøgda søndag den 23 jan kl 19! da får vi kompletert lista over de nye medlemmene og slikt og bli kjent med de ikke minst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 17, 2005 Quattro er et must ja - det er helt rått hvordan det tar seg frem på vinterføre Klarar meg bra uten q eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 18, 2005 Klarar meg bra uten q eg.. Joda - men hvis jeg ikke tar helt feil så var det en som var ganske imponert over Quattro en gang før jul.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15686 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 18, 2005 Joda - men hvis jeg ikke tar helt feil så var det en som var ganske imponert over Quattro en gang før jul.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15686 Oky da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...