#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Bilen min har org bi-xenon, synes den siste uka har nær lyset blitt en del svakere. Pærene har stått i fra den rullet ut fra fabrikken, er det mulig at de synger på siste verset, vet rett før de ryker så går de over i rosa farge. Noen som har noen ideer til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2009 Når jeg kjøpte bilen min var kun den ene xenon-pæra byttet, og det var utrolig stor forskjell på lampene..Den eldre var ikke rosa, men bare mye svakere..Når jeg tok ut pæra så jeg at glasset var "irret" på en måte på deler av glasset. I og med at jeg bygde om fjernlysene mine til xenon byttet jeg også pærene i nærlysene. Kjøpte gjennom Dybvik Trading, og kan varmt anbefale han. Meget bra service, relativt billigere enn møller, men med garantier på pærene. Det er nok den billigste enden å begynne på..å bytte pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2009 Hva vil passe best? 4300k eller 6000k, Vannskelig valg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2009 4300 kelvin er orginalt. Jeg satset på 6000k denne gangen og er meget fornøyd. Ett tøffere og "lysere" lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2009 4300 kelvin er orginalt. Jeg satset på 6000k denne gangen og er meget fornøyd. Ett tøffere og "lysere" lys. Lurer nesten på om jeg også må prøve 6000k denne gangen da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2009 Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2009 har også en 3bg, 04 mod. syns lyset er alt for svakt...lyser ikke opp noen ting. men kan man bare bytte pærer til 6000k eller må man også bytte den ballasten? måtte dere foresten av med frontfangeren for å bytte disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2009 Hei Jeg har samme bil som deg og har byttet til 6000K, kan bruke samme ballast til 35W pære som er orginal styrke. 6000K er å anbfale ja og ja grille, frontfangeren og 3 skruer under fangeren må av. Litt jobb, men da Møller presterer å ta en pris på 6300 kroner for å bytte disse er det verdt hver enste minutt med knoting. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2009 Det er fort gjort bare du kommer igang! ligger mange tråder ang. dette, bla. i DIY. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...