#1 Skrevet Oktober 5, 2009 har en audi S4/A4 tdi quattro 04 mod, s-line. stv. 8E karosseri. noen som har tips og råd til senke mm..? vil heller ikke ha en for lav bil.. bilder av a4 som er senket er intresant om noen har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2009 Kjøp deg justerbart. Da kan du justere det slik du selv vil. Justerbart får du fra rundt 4000,- og oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 Har kontakt med stian fjulsrud ang justerbart til min b6. Vedlegger siste PM fra han. Tror ikkje du sparer mye på å bestille andre plasser. Kjøper du senkesett til 4000-5000,- vil eg gjerne vite hvordan det går. " Jeg selger bare KW , H&R og Bilstein. Mener disse gir best kvalitet ; - og siste aller best. H&R har ennå ikke rustfritt til din bil. Når de kommer leveres de med Koni dempere , og de er ikke av de beste på markedet. H&R får demperpatronene fra Bilstein og bruker sine egne fjærer. H&R leverer komponeneter til Flrer av Porsches GT-modeller. Det skulle borge for kvalitet. Monotub- varianten kan fås til din bil. Med litt omtanke for stell av gjengene på demperbeina , holder de levetiden på bilen. Bilstein sine justerbare sett er i en klasse for seg selv. Veit at porsche eiere i hele verden favoriserer disse ; - PSS9 og PSS. Pss9 har ni innstillinger av stivhet på demperpatronene. PSS har bare høydejustering. KW V1 rustfritt , bare høydejustering koster 9.500. KW V2 rustfritt , også stivhetsjustering 11.300. H&R monotube , 9.500. PSS , 10.500 PSS9 , 14.300 MVH Svein " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...