hvilken senk anbefales til a4.? :P

Anbefalte innlegg

har en audi S4/A4 tdi quattro 04 mod, s-line. stv. 8E karosseri.

 

noen som har tips og råd til senke mm..? :)

vil heller ikke ha en for lav bil..:P

 

bilder av a4 som er senket er intresant om noen har.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg justerbart. Da kan du justere det slik du selv vil. Justerbart får du fra rundt 4000,- og oppover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontakt med stian fjulsrud ang justerbart til min b6. Vedlegger siste PM fra han. Tror ikkje du sparer mye på å bestille andre plasser. Kjøper du senkesett til 4000-5000,- vil eg gjerne vite hvordan det går.

 

 

"

Jeg selger bare KW , H&R og Bilstein. Mener disse gir best kvalitet ; - og siste aller best.

 

H&R har ennå ikke rustfritt til din bil. Når de kommer leveres de med Koni dempere , og de er ikke av de beste på markedet.

 

H&R får demperpatronene fra Bilstein og bruker sine egne fjærer. H&R leverer komponeneter til Flrer av Porsches GT-modeller. Det skulle borge for kvalitet. Monotub- varianten kan fås til din bil.

Med litt omtanke for stell av gjengene på demperbeina , holder de levetiden på bilen.

 

Bilstein sine justerbare sett er i en klasse for seg selv. Veit at porsche eiere i hele verden favoriserer

disse ; - PSS9 og PSS.

Pss9 har ni innstillinger av stivhet på demperpatronene. PSS har bare høydejustering.

 

KW V1 rustfritt , bare høydejustering koster 9.500.

KW V2 rustfritt , også stivhetsjustering 11.300.

 

H&R monotube , 9.500.

 

PSS , 10.500

PSS9 , 14.300

 

MVH

Svein "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.