#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Hei. Har problemer med soltaket på Golfen min. Prøvd å bytte motor men det hjalp ikke, motoren min funker på en annen Golf. Det samme med bryter. Sjekket sikring. Strøm og jord på alle ledninger til bryter og kontakten til motor. Når man skrur det opp manuelt og så tar over det "dekslet" som sitter over skruen så lukker det seg automatisk. Er det noe rele eller noe annet jeg burde sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2009 Ingen som har noen ideer? Møller visste ikke så mye de eller når jeg var innom, bare at de måtte ha bilen for å feilsøke også burde jeg måle spenninger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2009 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2009 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...