Problem med elektriske ruter Golf 3

Anbefalte innlegg

Hei.

Ruten på sjåfør døra går ikke helt ned, og motoren jobber fortsatt om jeg prøver mer. Det samme når jeg tar den opp, motoren slutter ikke å gå før jeg stopper den manuelt med bryteren en gang til.

Kan det være selve mekanismen som er ødelagt, skrudde av og tok den ut og da er vaierne hele men de stopper liksom i "midtposisjon" og går ikke helt opp eller ned. De går veldig trangt om jeg prøver å hjelpe til med henda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ruten på sjåfør døra går ikke helt ned, og motoren jobber fortsatt om jeg prøver mer. Det samme når jeg tar den opp, motoren slutter ikke å gå før jeg stopper den manuelt med bryteren en gang til.

Kan det være selve mekanismen som er ødelagt, skrudde av og tok den ut og da er vaierne hele men de stopper liksom i "midtposisjon" og går ikke helt opp eller ned. De går veldig trangt om jeg prøver å hjelpe til med henda.

Vil tru du må bytte selve mekanismen til ruta di.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo være så enkelt som programering av stilling på motor..er ikke helt sikker på hvordan det er på ww men er sånn på japse biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta av dørsida og se hva som faktisk gjør at ikke vinduet går lenger ned? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tru du må bytte selve mekanismen til ruta di.

Ja, kan se sånn ut, men ville spørre om noen hadde vært borti problemet før jeg bestilte. Om det eventuelt kunne være motoren..

kan jo være så enkelt som programering av stilling på motor..er ikke helt sikker på hvordan det er på ww men er sånn på japse biler

Tror ikke det er noen mulighet det på disse motorene? Går liksom litt trangt når jeg hjelper til også...

Hva med å ta av dørsida og se hva som faktisk gjør at ikke vinduet går lenger ned? :)

Det har jeg gjort... ;)

Kan det være selve mekanismen som er ødelagt, skrudde av og tok den ut og da er vaierne hele men de stopper liksom i "midtposisjon" og går ikke helt opp eller ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.