#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Lurer på om det er mulig å bytte selve glasset bare på originale Golf IV frontlykter, da det er sprekt? Syns jeg har lest noe om det her inne, men fant ikke noe når jeg søkte. Tror kanskje jeg har lest om noen som "varmet" opp lykta litt i ovnen får å få glasset lettere av, kan det stemme? Takk for alle tips! Mvh kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2009 Tviler på at glasset leveres løst. Dessuten er golf 4 hovedlykt relativt rimelig ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2009 Har en lykt med helt glass, men med knekte fester på lykta, og så har jeg en lykt med sprekt glass, så ville prøve å få en hel lykt var planen ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2009 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2009 Skjønner, skjønner. Tror ikke det er gjort helt sånn i en fei, men du kan jo prøve noe av det samme som den karen her har gjort. http://uk-mkivs.net/forums/p/175658/1150735.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2009 (endret) takk for linken, fikk noen ideer om hvordan jeg kan få det til nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2009 Tviler på at glasset leveres løst. Dessuten er golf 4 hovedlykt relativt rimelig ny. hehe 2800,- på møller jaaaaaaaaaa billig! wiiiiiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2009 Valeo som lager mange av de, ergo trenger ikke kjøpe de av møller.... wii wiiw iwwiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2009 Valeo som lager mange av de, ergo trenger ikke kjøpe de av møller.... wii wiiw iwwiiii wiiiiiiiiiiiii:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...