#1 Skrevet Oktober 5, 2009 Hei Neste lokallagstreff blir den 25. oktober på Levanger. Denne gangen tenkte jeg vi kunne flytte treffet fra Gråmyra inn til sentrum. Så denne gangen stiller vi oss opp ved Statoil på Moan. Kart. Oppmøte ca. kl. 16:00 så tar vi det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2009 Er det ingen som skal på lokallagstreff søndagen? Jeg har mottatt skiltplater for de nyeste skiltene nå, som de som vil kjøpe disse så er det bare å møte opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2009 Skal møte opp jeg ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2009 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2009 Hehe, virker som det blir bare oss 3 Lasse og ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...