dunking foran når jeg svinger

Anbefalte innlegg

Jeg får noe rar dunkelyd til tider når jeg svinger i lav fart, nett som om demperne liksom henger fast også løsner.. rar lyd, er helt god å kjøre i fart over 30kmt lager ikke lyd heller da, noen idé om hva det kan være? Er en Audi TT 1.8T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne litt, kan jo også eventuelt være noe med ved hjulene.. noen som har hørt lignende før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids komme og høre :)

Har du eller tidligere eier byttet understell på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, dempere i alle fall... men en snodig lyd, kom til å tenke på at det er jo 19" på den... skal du på treffet i dag? kan jo ta en tur da!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme problemet som du beskriver..på min passat 3b da...

der er det nedre bakre bærearm som foringa er kaputt på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, kan ta og sjekke de, skulle egentlig hatt bilen opp på en bukk.... tatt en god titt under, er litt overraskelser som kanskje var forventet som alt er funnet.. men er jo en 10 år gammal bil, litt skal den ha, må jo ha noe og jobbe med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. jeg var jo på fotograferingen i går, men joda, kan jo ta en tur ned, jeg hørte det var kaffe og kjeks der.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høre bra ut... =) er der nede til rundt 6 selv.. =) når jeg tenker meg om så er det kanskje foringen.... men må ta en liten titt, tar du med vag-comen også eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laptopen min funker dessverre ikke :(

Har kabel da, om du har laptop? Treffet begynner ikke før 7 forresten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.