Treffplan høst 2009/vinter 2010

Anbefalte innlegg

Men skal vi møte på McDon på østre akersvei først å så dra opp eller skal vi møte på Berger og så dra ned på Østre aker?

Hvor kommer østre Aker inn i bildet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke den jeg heller...

Jeg drar ihvertfall til Berger nu!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ifbm Mercedes invitasjonen som var?

Men mandag i Sandvika stiller jeg, fin måte å feire sin inngang til arbeidsløsheten : hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal ta meg en tur 14. desember!

Det er ikke tilfeldigvis noen som har vag-com og kan deaktivere setebelte alarmen på Touranen min? :)

Ørjan/Michael: Tar en av dere med 2 stk skiltplater til den nye typen skilt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldigvis noen som har vag-com og kan deaktivere setebelte alarmen på Touranen min? :)

Trenger da ikke vag-com for å fikse dette, er bare å sette fast setebeltet som det skal! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger da ikke vag-com for å fikse dette, er bare å sette fast setebeltet som det skal! ;)

Hehe.. Ja da, jeg kjører aldri mer enn max 3 min uten setebeltet, men jeg finner det meget irriterende at noe så lett som et speilrefleks kamera skal være nok til at passasjer setebelte alarmen piper! Og dessuten gidder jeg ikke å sette på meg beltet når det er prat om å kjøre noen få meter hjemmefra til garasjen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal ta meg en tur 14. desember!

Ørjan/Mikael: Tar en av dere med 2 stk skiltplater til den nye typen skilt?

Sorry!! Denne hadde jeg ikke bemerket. Jeg er tom for skiltplater til plastskilt :o Men satser på at vi får tak på en eske skiltplater på 14 dager ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som skal til Sandvika i morgen? Regner med Stein Ove og jeg tar turen iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar turen i morgen. :) Og nå er jeg tilbake i Oslo for en periode, så da blir det hvertfall Roger, Shira og meg. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i morgen iallfall : ja :

Gleder meg til buffét på Peppes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker nok opp jeg og!

Pizza:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at jeg også tar meg en tur. med delevis vinterklar bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal mase litt på Jan Tore også, sjelden han tør å sette snuta vest for Lysaker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Bård kommer også! Klar for peppes i kveld! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry!! Denne hadde jeg ikke bemerket. Jeg er tom for skiltplater til plastskilt :o Men satser på at vi får tak på en eske skiltplater på 14 dager ;)

No problemo! Men nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har plast eller aluminium skilt! Men jeg har nor+flagg på venstresiden, så da har det vel kanskje ikke noe å si mtp skiltplater, eller...?!

Jeg prøver igjen, det er ikke noen som har eller vet om noen som har vag com og holder til rundt Jessheim som kan kode om Touranen min så jeg slipper den plagsomme setebelte varslingen? Har intruksjoner på hvordan det gjøres, men mangler vagcom! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemo! Men nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har plast eller aluminium skilt! Men jeg har nor+flagg på venstresiden, så da har det vel kanskje ikke noe å si mtp skiltplater, eller...?!

Jeg prøver igjen, det er ikke noen som har eller vet om noen som har vag com og holder til rundt Jessheim som kan kode om Touranen min så jeg slipper den plagsomme setebelte varslingen? Har intruksjoner på hvordan det gjøres, men mangler vagcom! :)

Hils vag-com den dagen du ligger klistra utover panseret...:shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Hissig a gitt! :) Nei, jeg kjører aldri mer enn noen få meter uten belte!

men jeg finner det sykt irriterende å ikke kunne ha ting i passasjer setet uten at den plinger! Jeg jobber med reparasjon av proff video kameraer (som gjerne koster noen hundre tusener og veier deretter) og som gjerne ikke skal ligge i bagasjerommet under frakt og slenge derfor må jeg bruke passasjer setet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kommer til sharif`z i dag? :) jeg vurderer sterkt å dra dit :D men gidder ikke vis ingen andre skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kommer til sharif`z i dag? :) jeg vurderer sterkt å dra dit :D men gidder ikke vis ingen andre skal :)

Når er det egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i det aller første innlegget i tråden:

Mandag 14.desember, McDonalds, Berger (v/sharif). Kl. 19.00

Vi kommer. Og håper da det dukker opp noen på det siste treffet før juleferien og det er vel det siste treffet i år også. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i det aller første innlegget i tråden:

Mandag 14.desember, McDonalds, Berger (v/sharif). Kl. 19.00

Vi kommer. Og håper da det dukker opp noen på det siste treffet før juleferien og det er vel det siste treffet i år også. : vinke :

Slitsomt og lese vettu Renate...jeg ser helst bare på bildene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitsomt og lese vettu Renate...jeg ser helst bare på bildene:D

Hehe, er dessverre ikke mange bilder i tråden her da. :P Men nå vet du hvor og når, så da kommer du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kommet, men har eksamen i morgen i et fag jeg sliter litt med så må bruke den tiden jeg har på å lese :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er dessverre ikke mange bilder i tråden her da. :P Men nå vet du hvor og når, så da kommer du?

Gjør nok ikke det, kræsjer som regel på Mandager pga guttungen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.