Treffplan høst 2009/vinter 2010

Anbefalte innlegg

Æsj. glemmer dette hver gang! Hm hvorfor har oslo lokallag treff i bærum? ikke oslo? hehe

Strengt tatt fordi Oslo lokallag omfattern et ganske stort strekk. For oss som bor på vestkanten av Oslo er det å dette litt imellom Oslo og Drammen sine lokallag. Sharif er et ytterpunkt ift området til Oslo, og Bærum et annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næ bare lurte jeg:) Bare hater å støtte bomringen.. noe det er sykt mye av for oss som bor på oslo øst om vi skal til sandvika:) + Jeg ikke viste noe om grunnen til at det var der:) Så da spurte jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden skal ikke omhandle annet en de aktuelle treffene i første inlegg. Hvorfor vi ikke er et sted eller annet sted har vært oppe før og kan taes i de trådene da de fremdeles ligger her (så vidt jeg vet). Innlegg som ikke har med de aktuelle treffene å gjøre blir slettet.

 

Stian: Ser Ola har svart på hvorofr vi er her eller der. Supert om også du hadde tatt turen en gang så kunne vi fått tatt en titt på bilen din live og ikke bare her på forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden skal ikke omhandle annet en de aktuelle treffene i første inlegg. Hvorfor vi ikke er et sted eller annet sted har vært oppe før og kan taes i de trådene da de fremdeles ligger her (så vidt jeg vet). Innlegg som ikke har med de aktuelle treffene å gjøre blir slettet.

 

Stian: Ser Ola har svart på hvorofr vi er her eller der. Supert om også du hadde tatt turen en gang så kunne vi fått tatt en titt på bilen din live og ikke bare her på forumet ;)

 

Hehe, sorry my bad, sløvt av meg å ikke sjekke opp i eksisterende tråder:) Kall det et impulsiv spørsmål hehe. Jo skal prøve å få til det, bare jeg husker det: flau : er det som er det store problemet.. kommer på det somregel dagen etter hehe: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sorry my bad, sløvt av meg å ikke sjekke opp i eksisterende tråder:) Kall det et impulsiv spørsmål hehe. Jo skal prøve å få til det, bare jeg husker det: flau : er det som er det store problemet.. kommer på det somregel dagen etter hehe: dum :

 

jeg skal minne deg på det neste gang jeg stian. for da kommer jeg forhåpentligvis i ny bil også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cool:D Gleder meg til å se den:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber om at alle tar med seg ei fille i dag. :D Har 1 stk overstadig smutsig vogn som trenger omtanke... ;)

 

Ber om klister og skilt i samme slengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber om at alle tar med seg ei fille i dag. :D Har 1 stk overstadig smutsig vogn som trenger omtanke... ;)

 

Ber om klister og skilt i samme slengen.

 

Er IKKE treff idag. Var treff forrige mandag og er treff neste mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk at jeg er klar de mandagene det IKKE er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff, det har vært morro det:) Kanskje jeg kommer, hvis jeg husker det;)

MCD Berger kl 1900 sant?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. Nå til mandag kl 19:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morgen jeg : ja :

 

Gleder meg til å få lokallagsklær :D:tilber:

 

Har dessverre kun skiltplater til metallskilt :o men det er bestilt skiltplater til de nye plastskiltene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Lenge siden sist nå. Lurer på om jeg kjenner dere igjen: vinke : Tar en tur i morgen jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også... Men jeg er hjemme på Farsbo igjen, så jeg får nok ikke kommet å "plaget" dere før etter påsken. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg rekker og ta meg en tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg rekker og ta meg en tur:)

 

du har møteplikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg nok en tur ja

 

Noen som vet hvordan veiene er der oppe? trygt å kjøre på sommerhjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok en tur jeg også.

 

Det går helt fint å kjøre på sommerdekk stort sett overalt, eneste kan være ute på plassen, men det takler du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Lenge siden sist nå. Lurer på om jeg kjenner dere igjen: vinke : Tar en tur i morgen jeg:)

 

Gleder meg til å se deg igjen, min venn!! :) Alt for lenge siden sist nå :o Hvis vi ikke kjenner deg igjen, får du ta en hilserunde : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg kommer?....hmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan kommer du? Du må inspisere en polerings jobb på bilen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg nok en tur ja

 

Noen som vet hvordan veiene er der oppe? trygt å kjøre på sommerhjul?

Du kjører Golfen skjønner jeg? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg nok en tur ja

 

Noen som vet hvordan veiene er der oppe? trygt å kjøre på sommerhjul?

 

det er trygt mulig jeg kommer en tur trenger klistre merker å skiltplate noe man kan få tak i der i dag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg;) Ikke 100% clean bil men det får gå i dette været:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjører Golfen skjønner jeg? :D

 

Må jo nesten det:) kommer du eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.