Custom hjulager bak Golf 2?

Anbefalte innlegg

hvor får man kjøpt slike sett slik at man blir kvitt de gamle dritthjulagrene og kan bruke sammme hjulagrer foran som bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har værrt borti dette før eller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har værrt borti dette før eller

Aldri hørt om : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil du ha samme type hjullager bak som framme?? dei framme er ein del større enn dei bak og dei framme er "kompakte" men dei bak er delte, konlager heiter det vel(rett meg viss eg tar feil.

når du skifter bak så må man og skifte lagerbanen og. dei som må pressast fast i bremsetrommelen evt bremseskiva viss du har skivebrems bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg leste for ei stund om ein fyr som hadde bygd om til det her på forumet tru det var på ein 16 v golf 2 han kalte det for motorsport lager..menn jeg finner det ikkje igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på enkelte biler så sitter det samme lager som foran, men da presset inn i bremseskiven/trommelskålen. Tror siste jeg byttet på var en renault :o

men det innebærer vel da bytte av spindel og alt av bremser, men sikkert fullt mulig å bygge om/lage til.

null peil på om det kan passe over på golf 2 bakstillingen uten masse custom mods.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.