Vinteren sniker seg innpå, hvor er Defa WarmUp billigst?

Anbefalte innlegg

Tror nok jeg må ha meg en motorvarmer i vinter altså.. Jeg gidder rett og slett ikke å skrape is hver morgen, og kjøre den stakkars motoren varm i 15 minutter på en 20 minutters kjøretur.. Det er jo hyllevarer dette her, hvor får man det billigst? Rabattavtaler her hjemme, utlandet?

Ser Mekonomen har noe greier til en ferdigpris på rundt 4500.. Og de har god avanse på ting selv om vi får 20% rabatt der.

Er jo i grunn på jakt etter den der 'Terminus' kupeviften da, den slanke på 1350w eller hva det var. Så trenger jeg et tidsur, miniplug, slangevarmer (ser ikke ut som det er blokkvarmer til ADP) og muligens batterilader.

Takker for innspill!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slangevarmer, kupévarmer av den nye typen, ledningsnett og miniplug kostet meg 2650 ferdig ink mva på Hellanor, og med Startsmart, releer og tidsur ble det 4700. Da er jo spørsmålet om jeg gidder å bruke 2000kr mer på noe som ikke gjør oppvarmingen min 1% bedre, og da er vel svaret nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har følgende rabatter hos Meca:

DEFA MOTORVARMER 35%

DEFA OVN,ALARM 25%

Sjekk med dem også før du handler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ganske bra rabatt egentlig, der kostet det fancy startsmartgreiene og element kr 3900! :) skal sjekke opp i enkeltdeler for å lage jallaløsningen min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er på jakt etter defa warmup eg og. ser at det er oljevarmer til min bil. golf v 1,9 tdi BKC. men ser på defa sine sider at GOLF 1.9 TDI 4 MOTION har samme motorkode men med slangevarmer. kan eg bruke denne eller må eg bruke oljevarmaren?? er oljevarmaren effektiv eller er det betre å la bilen stå på tomgang eit par min etter oppstart??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljevarmer er bedre enn kjølevæskevarmer, du er mer interresert i å varme opp motoroljen enn kjølevannet. Det finnes en plugg på motoren din som du skrur utav, så stikker du en pinn med et varmeelement nedi, når spenning blir tilført varmer den oljen, enkelt og greit.

Poenget er jo at du skal slippe å la bilen stå på tomgang for å bli varm :)

Det var monteringsanvisninger på DEFA sin side til alle mulige biler og motorkoder, du kan jo se om det matcher med din modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det koster 3990,- for motor- og kupévarmer ferdig montert hos alle Møllerforhandlerne som høstkampanje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da ikke så veldig gale, men på den andre siden får man jo den dyreste pakken for under den prisen om man bare gjør det selv da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da ikke så veldig gale, men på den andre siden får man jo den dyreste pakken for under den prisen om man bare gjør det selv da :)

Det kommer jo helt an på hvilket element man trenger,er store forskjeller i veil priser på disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier vel å ligge på mellom 600-1100kr, gjør de ikke? Så kjapt igjennom prislisten til hellanor i går, regnet utifra at mitt element kostet 1100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier vel å ligge på mellom 600-1100kr, gjør de ikke? Så kjapt igjennom prislisten til hellanor i går, regnet utifra at mitt element kostet 1100.

Dyreste man får er vel til Renault Clio fra 90-98 og har veil pris på over 4000,- : eek :

Er veldig varierende mellom typene dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann, jeg så bare på vag jeg! Får kjøpe meg en Clio og stikke innom Møller da.. :P

Du vet ikke om det går an å skaffe en motorvarmer til Volvo C30 2.0d?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann, jeg så bare på vag jeg! Får kjøpe meg en Clio og stikke innom Møller da.. :P

Du vet ikke om det går an å skaffe en motorvarmer til Volvo C30 2.0d?

Bare å sjekke på Defa sine sider det eller sjekke med lokale Volvo forhandler da sidene til defa ikke alltid er like oppdatert

http://www.defa.com/heating.php3?lang=3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clas Olsen har den der Defa Termini kupevarmern til 798,- så jeg i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror den veil. ligger på noe sånt på Meca også, den er ikke så dyr egentlig, men de flår deg for de ledningspakkene og sånn.. >_

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har de, du bestilte jo delene til meg i dag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer ikke opp noe til min golf 3 tdi med afn motor hos meca..

fikk pris på torshov til 2000,- med 1350w comfortkit samt varme element. Er vel en grei pris det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har de, du bestilte jo delene til meg i dag ;)

Jepp, det har jeg gjort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det har jeg gjort :)

De har elektronisk post, Herr Iversen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler på meg at Meca kommer til å selge en del defa warmup'er i de neste dagene... Kunne du sjekket opp i Volvo C30 2.0D motorvarmer også, Sindre? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har elektronisk post, Herr Iversen.

Blir sjekket Mandag. Rett etter her Guttormsen.

Føler på meg at Meca kommer til å selge en del defa warmup'er i de neste dagene... Kunne du sjekket opp i Volvo C30 2.0D motorvarmer også, Sindre? :)

Det kan jeg gjøre vegard, gidder du å sende en mail med reg nr til meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får snart ein mail fra meg og;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver opp denne igjenn jeg. Hvor er det billigst i dag? Skulle hatt noe montert på superben. Fikk pris hos bilradiospesialisten på 8500 ferdig montert! Syns det var litt i meste laget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver opp denne igjenn jeg. Hvor er det billigst i dag? Skulle hatt noe montert på superben. Fikk pris hos bilradiospesialisten på 8500 ferdig montert! Syns det var litt i meste laget!

Har du sjekka pris hos Meca med klubbrabatten? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.