#1 Skrevet Oktober 6, 2009 Er det noen i Oslo-område som kan hjelpe meg å bytte ratt på en Passat 3c 4Motion. Skal bytte fra multifunksjonsratt i tre til dette (Etter hva jeg har forstått skal dette gå bra). Er litt skeptisk for å gjøre det selv med tanke på airbagen.. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2009 yupp, kan hjelpe deg jeg. når passer det for deg? holder til rett utenfor lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2009 Det er jo supert! Jeg kjøpte rattet i går så jeg får det vel innen 3-5 dager. Er det ok om jeg sender deg en sms når jeg har fått det så kan vi avtale nærmere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2009 no problemo senior... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2009 er rattet komt i? passet det med orginal airbag fra din bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2012 Nå vet ikke jeg hvilket ratt dette dreide seg om, men hvis det var R-line rattet hadde det vært interessant å vite om det passet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2012 Både Golf MKV og MKIV ratt passer, du må bare ha nytt ledningsnett og rattstyreenhet om du skal ha golf mk6 ratt. Jeg satt på golf mk5 gti ratt (det er vel samme som rline?) på min, det var plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2012 Hvilket ratt hadde du i din Passat da..? Jeg ser det er forskjell på min 2010 og for eks 2008.. Jeg har samme ratt som den Passaten som selges nå.. knappene på rattet er forskjellig, samt hvordan den nederste eiken ser ut der min er "to-delt" mens på de aller fleste andre Passater jeg har sett er dette en hel del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2012 Legg ut bilde av ditt ratt da! Jeg hadde 3-eika mf ratt, og byttet til golf mk5 gti 3-eika mf ratt. Ligger Bilde av gamle og nye i tråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2012 Jeg ser i tråden din at vi ikke har samme type ratt.. så da må nok jeg over på Scirocco eller golf 6 for å finne meg ratt ser det ut til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2012 Så du har mk6 ratt orginalt? Da skal jo mk6 gti være bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2012 Stemmer. Da får jeg se om jeg finner et med girhendler da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2012 Noen som vet om ratt med dele nr 5C0419091B USZ i fra 2010mod Golf passer rett på 2006 Passat? Passer airbagen på begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...