#1 Skrevet Januar 9, 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne disse lyktene? De er montert på 99modell passat. Jeg vil gjerne vite hvor de finnes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2005 er ikke dette orginale lykter da?sånn som denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2005 ligger et sett på ebay http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44276&item=7945882307&rd=1#ebayphotohosting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2005 er org. lamper det ja... på passat 3BG. facelift utgaven fra 2000 er det vel. må bare gjøre om ledningene litte grann så passer dem visst rett på... har jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2005 Er orginale 3BG lykter det ja.....passer nesten bolt on på 3B. Må borre et nytt hul til feste samt bytte om på noen kabler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2005 Noen forhandlere her i Norge uten om Møller som selger dem? Jeg og min tysk legger e-bay bak i køen tror jeg... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2005 Jeg og min tysk legger e-bay bak i køen tror jeg... :-) Kommer langt med dårlig engelsk og... har klart det flere ganger jeg.. og er verken stiv i tysk eller engelsk.. begynner og skjønne noen ord tysk nå da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2005 kommer langt her i verden med et stort smil og et visa kort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2005 Litt OT (beklager) : Er det sånn at de lyktene (facelift) passer om hverandre på sedan også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2005 Litt OT (beklager) : Er det sånn at de lyktene (facelift) passer om hverandre på sedan også? det er ikke jeg sikker på.. har bare sett og undersøkt på variant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2005 Litt OT (beklager) : Er det sånn at de lyktene (facelift) passer om hverandre på sedan også? Nei det gjør de ikke, facelift har helt annen form øverst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2005 Ingen som kjenner til forhandlere her i Norge som selger utenom Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2005 er nok som på andre VAG att det er hella lykter tenker jeg.. http://www.hellanor.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2005 Ingen som kjenner til forhandlere her i Norge som selger utenom Møller? Ring Bilomsetningen her i Arendal, de skaffer nye VAG-deler til andre priser enn det Møller gjør. Husk å si at du er medlem i klubben! Tlf 370 59 180. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...