HJELP: 7,5x15 + 8x15 + adaptere...

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg trenger litt hjelp.

 

Vil dette gå på en golf 2?

 

7,5x15 ET 16

8x 15 ET 18

 

+ adapter fra 4x100 - 5x100 ( Noen som vet akkurat hvor brede desse er?)

Har ikke fått svar med Håkon enda, men det står på sidene hans att adapterne er fra 3mm til 35mm tykke.) Så tipper de er rundt 20mm , evt max 35mm. Vil dette gå?

 

Mvh Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg trenger litt hjelp.

 

Vil dette gå på en golf 2?

 

7,5x15 ET 16

8x 15 ET 18

 

+ adapter fra 4x100 - 5x100 ( Noen som vet akkurat hvor brede desse er?)

Har ikke fått svar med Håkon enda, men det står på sidene hans att adapterne er fra 3mm til 35mm tykke.) Så tipper de er rundt 20mm , evt max 35mm. Vil dette gå?

 

Mvh Frank

 

Adapterne er ikke fra 3mm, det lar seg ikke gjøre fyskisk.

Adapterne leveres fra 15-30mm stort sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får adaptere som er 15mm tykke, da får du ET1 foran og ET3 bak, som du sikkert veit. Det går jo, men kommer selvsagt an på senken om hvor mye jobb det blir å få det til å ikke subbe/subbe minst mulig. Jeg ville ha kjøpt felgene om 15mm adaptere er å oppdrive, og om felgene er noe av det litt mer spesielle slaget. Kan til nød gå med 20mm adapter, men sats på 15 - for det er bedre å ha litt å gå på enn ha å for lite å gå på når det gjelder lavt innpress.

 

Hva slags felger er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får adaptere som er 15mm tykke, da får du ET1 foran og ET3 bak, som du sikkert veit. Det går jo, men kommer selvsagt an på senken om hvor mye jobb det blir å få det til å ikke subbe/subbe minst mulig. Jeg ville ha kjøpt felgene om 15mm adaptere er å oppdrive, og om felgene er noe av det litt mer spesielle slaget. Kan til nød gå med 20mm adapter, men sats på 15 - for det er bedre å ha litt å gå på enn ha å for lite å gå på når det gjelder lavt innpress.

 

Hva slags felger er det?

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=168880 desse... så du mener det burde gå med 15mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe du får jo ganske lite innpress skal du ha adapter på i tillegg da.....Har ikke du bredere sporvidde også pga 5-bolts understell ? Spacere med boltsirkel-forandring er stort sett "kun" levert som 20 mm som tynneste alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.