#1 Skrevet Oktober 7, 2009 En kar med BMW E21 som mest sannsynlig har kjøpt felgene mine. Men han vil ha på en tomme bredere ytter-ring på de bake. Mener på jeg har sett en eller annen plass at BBS og OZ har samme boltmønster og mål på ytter-ringer på 15 toms felger. Jeg skal hjelpe han å få tak i 2,5 toms ytter-ringer til de felga nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2009 And here we go again! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2009 Finner nok det du leter etter på wheel-whores.com... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2009 Helvetes idioter......... Stikk å sug p*kken til en viss fyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Vennligst fjern Wheel whores avatarene din, Kan du ikke dette svaret Pål, er du nok ingen felghore Dette er jo bokstaven B i alfabetet til en Wheel whore Pål Selvsagt kan du bruke BBS RS ringer på OZ, men OZ har egentlig minimalt større diameter på innsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Se hva jeg fant etter 1sec med søking på ett visst forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2009 sorry at jeg ler men ble plutselig litt komisk ^^ men jeg tror ikke det passer .... er flere hull på bbs enn oz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2009 sorry at jeg ler men ble plutselig litt komisk ^^ men jeg tror ikke det passer .... er flere hull på bbs enn oz Hvor mange hull er det på BBS RS felgringer a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) never mind ... tror jeg telte på felg noen tommer større by bad 30 hull på begge felgene isåfall så vil jeg trodet passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2009 jaja.... Idiot eller ei, det er ikke opptil meg å bedømme. Se hva jeg fant etter 1sec med søking på ett visst forum. Jeg fikk iallfall ingen treff som hjalp meg,men når enkelte kaller det outer-rims,andre kaller det outer-barrels......så litt vanskelig å vite når folk kaller ytter-ringer for div. rare ting. Samme som folk her på forumet kaller kalipper for kalypter,kaliptere osv osv. Thats why.....men takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...