Anbefalte innlegg

Har en merkelig snekkelyd som kommer og går i bilen min. Gjerne under svinging og tungt pådrag. Help

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en merkelig snekkelyd som kommer og går i bilen min. Gjerne under svinging og tungt pådrag. Help

er nok yttre drivknuten det ja. sikkert vært høl i mansjetten rundt,og da blir det sand vann og fett,som blir som en slipepasta. løp å kjøp ny, og sjekk den andre oxo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg under bilen og pirket litt i mansjettene og de gikk i oppløsning når jeg nappet i dem. Så der har vi problemet ja. 1001 takk for kjappe svar. Møller neste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg under bilen og pirket litt i mansjettene og de gikk i oppløsning når jeg nappet i dem. Så der har vi problemet ja. 1001 takk for kjappe svar. Møller neste!
du burde sjekke litt priser på de først!!!! hør på f ex mekonomen eller tilsvarende, jævlig dyre originalt.! selv om du har mdl rabatt . da kan det hende at du leverer inn den gamle og betaler mellomlegget om du skjønner! tror jeg har brukt 20 drivaksler den tiden jeg kjørte golf i rally. Lykke til... jarle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Da stikker jeg til mekkonomen. Er liten vits i og bruke masse spenn på noe som skal ut av bilen i løpet av høsten 2005.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema er billiligstest!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg må bytte ytre drivakselmansjett foran (rift/hull).

 

Er det noen som har testet disse mansjettene som man limer sammen selv?

Blir det bra nok?

 

Sparer jo mye mekketid i tilfelle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Hvis du har ett hull i mansjetten så er det veldig trolig at du har fått mye støv og dritt inn der..

da bør du ta av leddet & vaske reint før du kliner det inn igjen med nytt fett.

Finnes også mansjetter (og verktøy.. egentlig bare en trakt) så du kan true den nye mansjetten over leddet.. men her igjen får du ikke renset leddet for dritt og møkk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da gjør jeg det ordentlig når det først må gjøres. Er garantert mye dritt inni der, tenkte ikke på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.