#26 Skrevet Januar 10, 2005 Nr1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 10, 2005 Takker hjertelig for svar... jeg heller nok mot nr 1 selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 11, 2005 De 2 neste: Jeg likte felg nr.3 best, men de er jo ganske like alle sammen. Hvilken produsent er dette og hva ca koster 4 felger (sånn avrunda til nærmeste 5000 kr)? Felgene er ok, men jeg liker tradisjonelle Europa-felger bedre, f.eks RH, OZ, BBS etc. Men de er absolutt annerledes og vil nok vekke oppsikt ja .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 11, 2005 Du har jo alt spurt meg, men kan jo si hva jeg mener her også jeg. Helt klart nr 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 18, 2005 Nr 3 va passe pimp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 18, 2005 Numero Uno! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg likte felg nr.3 best, men de er jo ganske like alle sammen. Hvilken produsent er dette og hva ca koster 4 felger (sånn avrunda til nærmeste 5000 kr)? Felgene er ok, men jeg liker tradisjonelle Europa-felger bedre, f.eks RH, OZ, BBS etc. Men de er absolutt annerledes og vil nok vekke oppsikt ja .) Dem er fra http://www.discountedwheelwarehouse.com. og vil ligge på rundt 9000,- for alle 4 i 20" kommer da selvfølgelig frakt og moms i tillegg.. men jeg syntes det var billig for det da.. Har litt lyst på noe annerledes ja..er nok derfor det blir/ble sånne... Ble ikke noen av disse felgene alikevel... bestilte meg felger på fredag.. fikk noen billige hos sharif.. bare så det blir noen felger i år.. er mye som skal ha panger utover nå.. Så det ble 8,5X20 chrome... resten får dere se når dem kommer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 24, 2005 bilde nummer 1 helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...