Hvilke syntes dere er penest (Felger til caravelle)

Anbefalte innlegg

Takker hjertelig for svar...

jeg heller nok mot nr 1 selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 neste:

 

Jeg likte felg nr.3 best, men de er jo ganske like alle sammen. Hvilken produsent er dette og hva ca koster 4 felger (sånn avrunda til nærmeste 5000 kr)?

 

Felgene er ok, men jeg liker tradisjonelle Europa-felger bedre, f.eks RH, OZ, BBS etc. Men de er absolutt annerledes og vil nok vekke oppsikt ja .)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo alt spurt meg, men kan jo si hva jeg mener her også jeg. ;) Helt klart nr 1. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte felg nr.3 best, men de er jo ganske like alle sammen. Hvilken produsent er dette og hva ca koster 4 felger (sånn avrunda til nærmeste 5000 kr)?

 

Felgene er ok, men jeg liker tradisjonelle Europa-felger bedre, f.eks RH, OZ, BBS etc. Men de er absolutt annerledes og vil nok vekke oppsikt ja .)

 

Dem er fra http://www.discountedwheelwarehouse.com. og vil ligge på rundt 9000,- for alle 4 i 20" : smil :

kommer da selvfølgelig frakt og moms i tillegg.. men jeg syntes det var billig for det da..

 

Har litt lyst på noe annerledes ja..er nok derfor det blir/ble sånne... :D

Ble ikke noen av disse felgene alikevel... bestilte meg felger på fredag.. fikk noen billige hos sharif.. bare så det blir noen felger i år.. er mye som skal ha panger utover nå..

 

Så det ble 8,5X20 chrome... resten får dere se når dem kommer på.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde nummer 1 helt klart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.