#1 Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Jeg merket nå at lys-buzzeren ikke virker lenger. (alarmerer ikke hvis lys står på og døren er oppe) Det virker som om bryteren i låsekassen fungerer. Jeg hadde bilen hos Møller for noen dager siden for utlesing av mulige feilkoder. (det var ingen) Kan dette ha noen med saken og gjøre? Kan denne programmeres Vagcom el. eller er dette en helt mekanisk greie og buzzeren er død? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2009 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2009 Kjenner du noen med VagCom i nærheten? Da kan dere kjøre en Output test på Instrumentet, da skal den gi lyd ifra seg, hvis ikke så er den død... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2009 Kjenner du noen med VagCom i nærheten? Da kan dere kjøre en Output test på Instrumentet, da skal den gi lyd ifra seg, hvis ikke så er den død... Er det samme buzzer som benyttes ved "tom" tank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2012 Gir denne tråden en liten bump, ettersom A4'n min har fått samme problemet. Taklys og dørindikator virker, men jeg får ikke alarm når jeg åpner døra når lyset er på. Noen som vet om det er mulig å skifte buzzer, eller om den er integrert i instrumentpanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...