#1 Skrevet Januar 9, 2005 Noen av rallysportens mer moro kræsj bom bang: http://www.vwaudi-club.no/files/crashrally.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2005 Morro? Jeg synes det så skikkelig stygt ut med den gule bila som fløy inn i treet i skogen, og i den citroen'en ville jeg ikke vært kartleser... De klarte også å bulke en audi gt litt også ser jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2005 Harde tak det der gitt. Det er jo et under at det ikke er mere skader. All honnør til de som utvikler sikkerheten i bilen!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2005 Synes det så skummelt ut med ham som stod nær bilen da det tok fyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2005 Tenk dere pulsen på karen som for kamera og stativ revet ut av hendene når den første Evoen i filmen ruller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2005 la merke til at de fleste satte på vindusviskeren når de gikk rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2005 Tror ikke de vindusviskerne alltid kommer på med vilje Men det er skummelt å se sånt her. Spesielt det siste klippet, er ikke det fra bilen til Tommi Makinen på Corsica eller.no? Gikk i fjellveggen og havnet på taket, bilen stoppet en halvmeter unna stupet og den sikre død... Nesten kopi av ulykka som førte til at gruppe B ble stengt. Det er det værste jeg har sett ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2005 blir vel litt å spore av ,men va var det for en ulykke som stoppet gruppe b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2005 (God damn) Scooter i stedet for orginallyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2005 Tror ikke de vindusviskerne alltid kommer på med vilje Men det er skummelt å se sånt her. Spesielt det siste klippet, er ikke det fra bilen til Tommi Makinen på Corsica eller.no? Gikk i fjellveggen og havnet på taket, bilen stoppet en halvmeter unna stupet og den sikre død... Nesten kopi av ulykka som førte til at gruppe B ble stengt. Det er det værste jeg har sett ihvertfall. Kan stemme bra det Kenneth, så skikkelig skummelt ut. Der kan man snakke om å henge på håret! Var mange stygge ulykker ellers her også syns jeg, mange av dem mindre moro igrunn. Husker jeg satt og så på da den focusen farte ut av veien nedi skogkrattet der også, var vel corsica det også, samme løp som Mäkinen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2005 Henri Toivonen kjørte ut i Corsica Rally med sin Lancia delta S4. Bilen tok fyr langt nedi der, og begge brant opp.........Var ikke igjen en dritt..hverken av bil,fører eller kartleser. Etter det ble Gruppe B forbudt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2005 Ville ikke vært kartleser i den Volvoen som skled sidelengs inn i treet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2005 nettopp slike klipp gir folk et lite innblikk i hvorfor man IKKE skal herje ræva av seg med vanlig personbil! Bur og forsterkninger og torpedovegger som skyver motorene ned og under er montert i disse bilene for en grunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 10, 2005 nettopp slike klipp gir folk et lite innblikk i hvorforman IKKE skal herje ræva av seg med vanlig personbil! Bur og forsterkninger og torpedovegger som skyver motorene ned og under er montert i disse bilene for en grunn... Ja, og også greit å huske på at det ikke hjelper med bur og sikre biler hvis kroppen blir så hurtig retardert at innvollene ødelegges. Likte derfor mindre de ulykkesklippene hvor bilen bråstopper i et tre, stein e.l... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2005 Ja, og også greit å huske på at det ikke hjelper med bur og sikre biler hvis kroppen blir så hurtig retardert at innvollene ødelegges. Likte derfor mindre de ulykkesklippene hvor bilen bråstopper i et tre, stein e.l... En kan spørre seg om kartleseren på den røde Ladanen (eller er det en Fiat) som treffer et tre sideveis overlever. Den stopper hard og brutalt, og med store ødeleggelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 12, 2005 Er vel tvilsomt at han stakkars kartleseren der ble noe etterpå. Nei gutter kjør forsiktig!Ser her hvor "lite" egentlig en utrusta rallybli tåler.Skremmende å tenke på hvordan en standard bil ville sett ut etter slike runder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2005 Se men ikke "lær", eller kanskje nettopp det av denne filmen burde man si(!?) Nei, huff så ikke gått ut dette her. Får heller kjøre litt penere så har jeg livet i behold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 13, 2005 Nei man for holde seg til banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 13, 2005 Det krasjet til petter solberg når han traff en hinkelstein flat out i femte gir i rally tyskland var også ganske brutalt. Tror ikke det hadde gått bra i en 10 år eldre bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 13, 2005 Ja, og også greit å huske på at det ikke hjelper med bur og sikre biler hvis kroppen blir så hurtig retardert at innvollene ødelegges. Likte derfor mindre de ulykkesklippene hvor bilen bråstopper i et tre, stein e.l... Er enig med deg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...