#1 Skrevet Oktober 7, 2009 Søker råd / knowhow her. Noen som vet hvordan 8,5*18" ET13 tar seg ut på Golf MK4 med mye senk? Hvilke dekk passer? Er Brock B4 jeg har i tankene. Mye kant på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2009 Et35 med 20mm spacere foran http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90718&highlight=flisa Vil tro det er litt mer kant på Et13? Du kan bruke dekk fra 215/35 til 235/40. Men det vil nok stikke utenfor. Det jeg ville gjort er å tatt dem en tur i dreiebenken så du får et litt mer brukervennlig ET foran, (bak går fint med litt strekk) lett valsing foran og 225/35 dekk Tror ikke jeg er helt på bærtur der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2009 8,5x19 ET35 subber i framskjermene med mye senk selv med 215/35 dekk så du må valse fremme. Bak er det nok i grenseland for om du må valse eller ikke, kan sikkert lure det inn med å shimse ut slik at du får mer negativ camber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2009 Takker folkens:) Vil det være mye forskjell om jeg går for 10*18" ET 35 bak? Vil helst slippe å ødelegee hjulbuene altfor mye, og heller ikke ha noe som ser for bredt og klumpete ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...