Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor kjøpes Testvinnerene i årets Dekktest på nett?

 

Snoka litt rundt men finner ingen som har "Premium" modellene som vant.

 

Har kontaktet både Dekkonline.no og Dekkskift.no

 

De har merkene men andre modeller som eg har følelsen av er Kontinentale piggfriedekk.

 

På Sharifs.no får eg ikkje opp vinterdekk i det hele....

 

Har opp gjennom tidene kjørt både på billig dekk og dyre dekk, har Continental viking contakt et eller anna som er 5år gamle no, lite mønster igjen og Madamen er hovedbruker av bilen (Nissane Primera) og ho er ikkje kjempe happy på vinterføre så da skal ho i det minste få skikkelige dekk på bilen.

 

Noen inspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvem er vinnerene da? Interdekk.no kanskje har (iallefall Nokian har de hatt)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er OK fornøyd med mine RSi dekk iallefall, eneste er litt bremselengde på våt asfalt, noe som skal være forbedret til Nokian R dekkene. Audi leverte faktisk R dekkene på fatterns nye A4 Allroad ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

973kr per dekk Nokian R levert på døra fra Interdekk. Ikke galt det.

 

Kompis sjekker ut ka (u)pris jobben hans skal ha for å ta inn Conti eller michelin.

 

Vis ikke noken fornuftig pris verte det vel bestilling fra Interdekk tenke eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fler som handler fra en eller annen *****dekk.com butikk, husker ikke navnet i farten. Blir enda billigere, men jeg tviler på at du gidder å snu på hundrelappen om det er noe? Jeg valgte interdekk ettersom de ligger på Lillehammer og er greit OM det skulle oppstå noe uten å måtte shippe utenlands osv. Har kjøpt endel dekksett til rust-lørja og Golfen derifra nå, og er forsåvidt greit fornøyd med de. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk kontaktet for å få klarhet i leverings tid. Håper de har på lager.

Bestiller da i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jakter på dim 185/65/14....

Jeg tror du skal ha 185/60-14, 185/65-14 er til Passat.

edit: aaah, RSi'en ja... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det T som er ideel hastiehetsindex på vinterdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe hastighets krav til vinterdekk. Minste indexen er vel Q =160km/t

 

Er vel dette Nakang gjemmer seg bak med sine dekk. De er merket M+S med kode Q selv om det er et sommer dekk.

 

Er nok sliteren som skal få seg dekk.... Den fortjener litt pleie sjølv om den ikke kommer til å få så mange flere leveår i mitt eie.

Spørs om Einseren noen gang kommer til å få snø under dekka i sånne mengder at den trenger vinterdekk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe hastighets krav til vinterdekk. Minste indexen er vel Q =160km/t

 

Er vel dette Nakang gjemmer seg bak med sine dekk. De er merket M+S med kode Q selv om det er et sommer dekk.

 

Er nok sliteren som skal få seg dekk.... Den fortjener litt pleie sjølv om den ikke kommer til å få så mange flere leveår i mitt eie.

Spørs om Einseren noen gang kommer til å få snø under dekka i sånne mengder at den trenger vinterdekk....

 

nankang dekka er ikke q merka dekk. grunnen til at det står m+s på de er at det er et krav i usa at alle dekk skal ha dette for å kunne selges. nankang lager vel sikkert bare et dekk som selges i alle verdensdeler, mot feks mer seriøse annerkjente merker har egne modeller for feks europa og usa. dette er feks. bfgoodrich og good year.

 

Et annet eksempel er yokohama vinterdekk som i europa er T merka, men i norden har de samme dekka med mykere gummiblanding (q) som selges bare her i norden og russland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Hankook I*cept og I*spike :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bestille 225/40-18 nå til 200'en.. Sitter å skal velge mellom Vredestein Wintrac til 1400,- og Nokian RSi til 1500,-

 

Noen som har tips til hvem av dem som er best? Viktigste egenskaper for meg er hvordan de er på asfalt, ikke snø og is.. Det er vel bare 2 dager i året jeg kjører på glatt føre likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte Vredestein dekka jeg, satser på det er gode saker. Har hatt nokian før, de var for myke etter min smak på asfalt. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått montert dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.