#1 Skrevet Oktober 7, 2009 Hei lurer på om noen vet hvor min fule lift pump sitter på min bil... tror ikke den virker for bilen er veldig vanskelig og starte når den er varm. En mekantiker jeg kjenner som sa det kunne være den. jeg har en 1,9tdi 4motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2009 Fule? Er løftepumpe i tanken hvis du har pumpedyse motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 Fule? Er løftepumpe i tanken hvis du har pumpedyse motor. ja det er en pumpedyse motor jeg har. du vet vel ikke hvor denne sitter.. og eventuelt releet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2009 ja det er en pumpedyse motor jeg har. du vet vel ikke hvor denne sitter.. og eventuelt releet.. Du kommer til løftepumpa i tanken ovenfra inni bilen (skru av det runde lokket og dra opp pumpa/nivåmåleren. Reléet sitter fremme med de andre reléene, husker ikke hvilket det er av dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...