Hvordan bytte pærer i lufte "dysene" på passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Hvordan bytter man pærer i lufte "dysene " i dashbordet på passat 3bg? Sitter dysene skrudd? Jeg tør ikke brekke så mye på di..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den nermeste Møller sjappa kan vel skrive ut tegninger til deg, men du må bøye noen klipps med ett bittelite skrujern samtidig presse inn og ut osvosv, står bra forklart om du får ut verkstedtegninger via Møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den nermeste Møller sjappa kan vel skrive ut tegninger til deg, men du må bøye noen klipps med ett bittelite skrujern samtidig presse inn og ut osvosv, står bra forklart om du får ut verkstedtegninger via Møller :)

Gidder ikke bry di med slikt, derfor spør jeg her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekka er det bare å dra det rett ut. vippe litt med et skrujern på kantene eller evt. bruke en krok om du har en som passer innimellom lamellene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt tips om dette. prøvd å vippe ut med skrujern osv, er ikke til å rikke.: bh : Redd for å brekke plasten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt tips om dette. prøvd å vippe ut med skrujern osv, er ikke til å rikke.: bh : Redd for å brekke plasten

jeg gjorde dette på min passat, da knakk jeg de klippsene:( mener du finner noen guide visst du søker på google,, husker ikke hvor jeg fant d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta tak med ei nebbtang. og dra rett ut :) (Om det er likt som på 3b) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta tak med ei nebbtang. og dra rett ut :) (Om det er likt som på 3b) :)

hmmm. skal prøve dette, men virker som det sitter veldig hardt fast.. er ikke så mye plast som holder om man bruker mye kraft vil jeg tro, men skal prøve nepptang i morgen evt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sitter noe helt jævlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nebbtang funket dårlig, så må bestille ny luft dyse på ene siden, men enda er den ikke ute... Noen som vet hvordan man skal få ut disse jævlene uten å ødelegge hele dashbordet og lufte dysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner noe info om dette i "et program", Glenn Ove. Er det standard med lys der? Er null lys der i min.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner noe info om dette i "et program", Glenn Ove. Er det standard med lys der? Er null lys der i min.....

Er standard med lys der i passat 2001- 2005 ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått byttet 3 pærer og nå lyser alle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjå der du! :)

men må ha ei ny dyse etter tipset om spisstanga.. hahah: bråk :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ordnet seg. Sovnet jo kl 19 jeg da guttungen skulle legges. Våknet kl 23.30..... : rolleyes

Men velger å legge ved et pdf dok.

EDIT; Glenn Ove, de pærene i side-dysene, er det slike som sitter fast i holderen, eller kan en bytte selve pæra? Vært borti noen patenter fra VW som er sånn at en får ikke bytte selve pæra, men må til Møller å kjøpe pære+holder......

removing_vents_3bg0001.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er standard med lys der i passat 2001- 2005 ja:)

Ikke i min. : bråk :: bråk :: bråk :: bråk :: bråk :: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i min. : bråk :: bråk :: bråk :: bråk :: bråk :: bråk :

Sikker på at det ikke er pærene som har gått bare?? Merkelig om det ikke skal være lys der. Er pære pluss holder i alle dysene ja, så går ikke å bare bytte pære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er pærene som har gått bare?? Merkelig om det ikke skal være lys der. Er pære pluss holder i alle dysene ja, så går ikke å bare bytte pære.

Vel, var ute å tok ut venstre og midtre dyse, og der var det værken pærer eller kabler, så ja, er sikker på at det ikke bare er pærene som er gått ja. ;)

Ser det ligger dyser og kabel-nett på ebay. Blir vel å handle litt tenker jeg.

Vet vel ikke hvor dette skal kobles til vel, Glenn Ove? Ser rimelig enkelt ut utifra bildene av kabel-nettet.......

10801.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men må ha ei ny dyse etter tipset om spisstanga.. hahah: bråk :: smil :

litt svinn må man regne med el? haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må vel regne med litt svinn! hehe Ser ikke ut som det mest avansert el nettet nei, så er vel bare å ha en kontakt til hver dyse så er det bare en ledning igjen,: smil : men hvor den skal er en annen sak.. Merkelig.. har du highline? En kompis har 02 trendline 100hk tdi med sportsratt, cruice, klima, kjørecomputer og alarm.. der er det lys der å.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må vel regne med litt svinn! hehe Ser ikke ut som det mest avansert el nettet nei, så er vel bare å ha en kontakt til hver dyse så er det bare en ledning igjen,: smil : men hvor den skal er en annen sak.. Merkelig.. har du highline? En kompis har 02 trendline 100hk tdi med sportsratt, cruice, klima, kjørecomputer og alarm.. der er det lys der å.

Skal være det ja, men min er jo tysk-solgt. Er jo mye rart i tyskland.

EDIT; Ser jo også at det ligger litt dyser ute på ebay UTEN lys, så er vel ikke helt uvanlig heller......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Ove; Ville bare si at om du ikke har fått tak i ny rille så har jeg dobbelt opp av dyser nå. Men guttungen klarte å gi den "nye" med lys litt juling med en hammer, så jeg må flytte over litt deler. Men som sagt, så har jeg deler til overs om du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.