Golf2 seter med golf1 understell

Anbefalte innlegg

Noen som har konvertert Golf 2 seter til å passe i Golf 1/(for den saks skyld)Passat

 

er det bare å kappe understell fra 1'eren og sveise fast på 2'eren(type: sete, ikke kroppslegme)

 

får sikkert bilder av en som jeg kan studere, men vil høre erfaringer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange Golf 2 seter går rett inn i Golf 1 uten modifikasjoner. Er usikker når understellet ble endret med tidlig Golf 2 har ihvertfall likt understell som Golf 1

 

(hilsen tidligere Golf 1 eier med Golf 2 stoler)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folk sier golf 2 sine er bredere i skinnen eller noe slikt??

 

synes selv de ser like ut!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinnene er like uansett, er vistnok "midten" som er forskjellig på de nye og de gamle. Men jeg har bl.a. hatt REcaro stoler fra 86 mod Golf 2 i Golf 1, og de går rett inn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"midten" dvs låspinnen, hvordan modder den?? eller trengs det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"midten" dvs låspinnen, hvordan modder den?? eller trengs det ikke?

 

Har gol2 med golf1 gti stoler, eneste forskjell er at spaken du drar i for å skyve setet frem og tilbake er på motsatt side på 1'ern og 2'ern, dette er lett å modde til, du tar hendelen fra 1'ern og sveiser på setet fra 2'ern( hvis du skal ha setet fra 2'ern i 1'ern), eller omvendt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei... det ser jeg da lett hvis jeg har sete foran meg da!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.