#1 Skrevet Oktober 7, 2009 Fikk et stygt problem på min 92 s4 med aan motor. Bilen begynte så smått med å kutte ut en syl på lavt turtall for så å komma når eg gav full pådrag. Så en liten stund falt en å en syl ut. Nå starter ikkje bilen overhode. Det hele skjedde på et par timer. God gnist på alle plugger.Lukter litt bensin også men utelukker ikke at det kanskje kan være noe med dysene eller styringen av dysene. noen som har hatt samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2009 Hei! Virker som problemet jeg hadde med min S6 2,2 en tid tilbake. Fikk løst problemet mitt. Du kan lese tråden jeg startet og løsningen i siste post. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=138400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 Dette fant eg ikkje ut på diagnose heller forstår eg deg rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2009 Nei. Fikk opplyst at det var en s4, tror jeg, som hadde tilsvarende problem som min, og som hadde vært hos merkeforhandler uten at de fant feilen. Anbefaler deg å bare ta en telefon til auto elektro i Bodø. De er utrolig serviceinstilte. Ring 755 09911, spør etter Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...